Service og installasjon – med deg hele veien Vi tilbyr service på ditt utstyr i hele Norge

Hos NMAS leverer vi service av høyeste kvalitet på laboratorieutstyr og instrumenter i helsevesen, forskning og industri. Vår serviceavdeling er blant de største i landet innen laboratoriebransjen, og våre erfarne serviceingeniører sørger for rask, trygg og pålitelig oppfølging over hele Norge. Serviceavdelingen har sin base på hovedkontoret i Oslo.


Kompetanse står i sentrum hos oss. Våre teknikere har spesialopplæring på produktene de betjener og deltar jevnlig på kurs hos våre leverandører i utlandet. Flere har også "samtykke fra DSB", som gir offentlig godkjenning til å utføre service på medisinsk utstyr.


For deg som kunde betyr det én enkel vei inn – med én koordinerende kontaktperson som følger deg opp både ved service og installasjon. Det gir oversikt, forutsigbarhet og sømløs oppfølging fra første kontakt til ferdig levert oppdrag.


Vår serviceavdeling spiller også en nøkkelrolle i prosjektering, installasjon og opplæring av avanserte analysesystemer. Gjennom tett samarbeid, kontinuerlig utvikling og bruk av ny teknologi sørger vi for at laboratoriene våre kunder driver med trygghet, effektivitet og kvalitet – hver eneste dag.

 

Ønsker du kontakt med vår serviceavdeling?

Orange Vector illustration of envelope icon                  

Send epost til

service@nmas.no 

Det er viktig at eposten inneholder serienummer og modell, samt en kort beskrivelse av hva som er feil. Gjerne også så detaljert kontaktinformasjon som mulig for å unngå forsinkelser og feilregistrering.

Vector Illustration of Laptop Icon in Orange  

Logg inn i vår 

serviceportal

Her kan du registrere nytt serviceoppdrag, se status på eksisterende eller hente ut servicerapporter fra tidligere utførte servicer. Du kan også se en oversikt over de instrumentene/utstyret som er registrert på ditt kundenummer, samt alle kontaktpersoner på dette.

Vector Illustration with Orange Phone Icon | Freestock icons  

Ring vår servicetelefon 

406 91 600

For at du raskt og enkelt skal komme i kontakt med vår serviceavdeling anbefaler vi at du ringer servicetelefonen. Her blir henvendelsen din besvart og beskjeder formidlet videre i vårt serviceapparat.

Trenger du bruker til vår serviceportal?

Sende en epost til serviceportal@nmas.no med informasjon om kundenavn/nummer.

10 Gode grunner til å velge service fra oss:

  1. Du får besøk der du er i hele Norge 
  2. Du får tilgang til den største serviceavdelingen i bransjen 
  3. Du får serviceingeniører med tverrfaglig kompetanse innen viktige fagområder 
  4. NMAS benytter KUN kalibrert og sporbart måleutstyr 
  5. Vi i NMAS koordinerer service, installasjon og IQ/OQ 
  6. Vi har eget lager med originale servicedeler som sikrer stabil drift 
  7. Du får et fast kontaktpunkt 
  8. Du får full sporbarhet og tilgang til vårt nettbaserte servicesystem 
  9. Serviceingeniørene våre deltar jevnlig på kurs hos våre leverandører i tillegg til intern opplæring 
  10. Du kan velge mellom ulike serviceavtaler med prioritert service og rask responstid

Picture5.png

En servicepartner du kan stole på

Med lang erfaring som leverandør av instrumenter og teknisk utstyr, har vi god innsikt i hvilke krav kundene stiller til effektivitet og stabilitet. Moderne laboratorieutstyr er avansert, og utgjør ofte en kombinasjon av elektronikk, mekanikk, optikk, kjemi og dataløsninger. Og alt dette skal fungere sammen på en optimal måte. Vi er en samarbeidspartner med et godt og fleksibelt servicetilbud, med nødvendig kompetanse til å utføre forebyggende vedlikehold, kalibrering, feilsøking og reparasjoner, som vil bidra til å sikre stabil og effektiv drift.

Finn ut mer i våre generelle betingelser for serviceavtaler

Skal du sende inn produkter eller instrumenter til service?

Da skal skjemaet under alltid fylles ut og følge med. Uten dette skjemaet vil ikke oppdraget kunne påbegynnes.

Kom i kontakt med våre serviceingeniører

Her finner du kontaktinformasjon til alle våre serviceingeniører.

Klikk her